neděle 15. května 2011

15_PLACHTY

Zdravim, tady jsou nahledy obou plachet... na "kuzeli" asi jeste bude trochu prace s volnym mistem a take tam musim dodelat popisy k rezu....
..u "stebel" si nejsem uplne jisty kotvenim v zemi, ale to je technicky detail, ktery nebude problem opravit..

..jeste jsem se chtel zeptat, jestli je nekde ke stazeni layout pro dolni textovy popis plachet (nebo alespon jestli je urcen font a velikosti jednotlivych popisu) .. dekuji

..jinak, konecne se mi od studentu sesly informace o poctech lepenkovych desek, takze zitra (pondeli) objednam... kluci, kteri objednavali minule, mi rikali, ze dodavka je rychla, takze stihnout by se vse melo bez problemu...

3 komentáře:

  1. Jeste mam jednu otazku. Kdyz si tak pocitam naklady na 2 modely a na 2 plachty, dostavaji se naklady na projektory trochu mimo me moznosti... Nebylo by mozne, ze bych na projektory prispel jen 500Kc? Moc by mi to ulehcilo zivot... Dekuji

    OdpovědětVymazat
  2. ......klidne, neni problem, je to na vas, kotveni stebel u zeme by se mi vice zamlouvalo bez nabehu, ale takhle je to take mozne, u kuzelu bych nechal zarust okolni louku, ph

    OdpovědětVymazat
  3. myslim ze zaklad u stebel bude pilota nejmene 4m hluboka, tak jak to mate asi neni vubec mozne, videl to statik??ph

    OdpovědětVymazat